Post by nvesginsioburglust on Feb 24, 2022 13:21:37 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grand Theft Auto: Vice City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grand Theft Auto: Vice City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Grand Theft Auto: Vice City 2022 version ▞▞▞
Måtte starte spillet på nytt, det fortsatte å fryse og skjermen ble blank til jeg startet hele spillet på nytt.
Grand Theft Auto: Vice City. 2002 open world action-adventure video game developed by Rockstar North. GTA VC; GTAVC.
Flott spill, men det feiler alltid. Som den ene gangen det very *friendly* persontet å gi oppdrag midt i spillet. Nå på kanonmappeoppdraget fortsetter det å feile og stopper bare ved den delen der cubanerne blir snikskyttet. VENNLIGST FIKS!
Flott spill, jeg ser litt hvorfor de ikke tjente penger, det er superenkelt å tjene penger! Du får penger for å gjøre hva som helst på grunn av dine eiendeler, selge narkotika gjennom en iskrembil eller bare være drosjesjåfør.
God
seriosly rockstar....det originale spillet var et av de beste, og du slaktet kontrollene!! Jeg var så trist å se dette episke nostalgispillet bli slaktet av dårlige kontroller.
utrolig å spille en gammel favoritt, og mye for pengene. men 100 % fullføring er ikke mulig på Android. To ting jeg ikke tror er mulig: unike hopp og brannbilens sideoppdrag. Jeg tror bare ikke det er mulig med den avviste funksjonaliteten på kontroller. Jeg fikk ut min gamle PS3 for å se om det var meg og var i stand til å hoppe uten problem. Jeg liker å sikte på 100 % fullføring, og hvis jeg ikke kan oppnå dette er motivasjonen min for å spille mindre.
Flott spill hvis du går ut og kjøper en bluetooth-kontroller til telefonen din. Gå 100% og skaff deg en kontroller. Gjør denne opplevelsen 1000 ganger bedre. Skulle bare ønske at spillets fremgang ville ha blitt overført jevnere etter at jeg hadde byttet telefon.
Jeg vet at det er et gammelt spill, men i et av oppdragene henger det og fryser, men generelt sett er det en god historie
Fryser under båtanskaffelse. Vennligst fiks Ellers veldig kult.
Kameravisningen fortsetter å endre seg hver gang jeg starter spillet. Den går alltid tilbake til standardalternativet (lengst). Hvordan holder jeg det permanent ellers?
Driit bh!
Flott havn, men selv på et splitter nytt flaggskip blir teksturene bare så sakte som gjør det veldig kjedelig å kjøre rundt. De fleste ser ut til å ha dette problemet, men det er ikke adressert noe sted i de offisielle foraene, og bare tredjepartsløsninger fikser det. Spillet i den nåværende tilstanden er ganske uspillbart
Grand Theft Auto (GTA) for Android Mobile
Grand Theft Auto: Vice City Árkádjátékok sdzf
Kul
GTA: Vice City Tenth Anniversary · Slippdato: 6. desember 2012 · Utgiver: Rockstar Games (Wardrum Studios) · Originaltittel: Grand Theft Auto: Vice
Det er et fantastisk spill, men jeg vil at ambulansene skal komme og gjenopplive de døde menneskene slik de gjorde på playstation-versjonen.
Grafikken er bra, men kantrolene er veldig vanskelige jeg liker ikke kantrolene er veldig vanskelig
Fruit Nibblers Slagalice qxi
Jeg synes spillet er bedre enn gta 3, men to problemer er at du ikke kan klatre og du kan ikke svømme over alt, men det er de to viktigste problemene. Vennligst forbedre det i neste oppdatering av rockstar-spill
(s8) Det er en flott port imo, ingen krasj på min side. Cloud save ville være et fint tillegg. Kontrollene er litt klissete og er definitivt følsomme, men totalt sett tar det bare litt å bli vant til. Tross alt spiller vi dette på en telefon eller nettbrett. Bringer frem gode minner!
Ganske bra, frem til stuntbåtoppdraget som er FYSISK UMULIG å fullføre, selv om jeg kom dit til very *friendly* persont. Det er nå definitivt umulig å fly sjøflyet. Spillet er over for meg.
Kontrolleren er ikke bra selv i oppdraget med sjøfly. Flyet flyr ikke, hvordan kan vi fullføre det oppdraget?
Kjøretøyene føles dårlige når du prøver å bremse ned, du føler at du sklir hele tiden. Gjengivelsesavstanden selv på høy får biler til å se ut som blokker, så hva er poenget med gjengivelsesavstand. KLASSISK SPILL SORT DET.
Ikke så glad for at jeg hadde betalt for dette spillet, og hver gang jeg åpner det, starter det ikke engang. Skjermen min forblir svart og etter en stund ber den om å lukke eller vente med å laste.
For oss som har frekventert spillehaller de siste årene, er Crazy Taxi ... og selv om titler som Grand Theft Auto: Vice City og Need for
av veier; autovern (ikke av metall); avløpsrør (ikke av ... filmdialoger etter opptak; administrasjon av spillehaller;. lekebibliotek, nemlig tjenester i
Kjøretøy lener alltid til venstre og ingenting kan fikse det. Dette spillet er bare uspillbart.
Jeg kjøpte dette spillet, men jeg kan ikke en gang starte det hver gang jeg klikker på det nye spillet og trykker på start spillet omdirigerer til telefonens startskjerm. Vennligst fiks det snart slik at jeg kan spille spillet mitt.. Takk
Ser det er et bra spill, men klarte ikke å levere opplevelsen jeg likte på ps2 .. å spille dette på telefonen ødela faktisk essensen av spillet!!
På oppdraget Dildo Dodo vil ikke sjøflyet(skimmeren) gå fort i vannet. Den er knapt i kras mesteparten av tiden, så jeg får ikke nok fart til å ta av. Er det der uansett dere kan fikse dette? Jeg prøvde å avinstallere og installere på nytt, tømme hurtigbufferen osv. Ingenting ser ut til å fungere. Jeg er på en splitter ny Samsung Galaxy S20 F E (mobilversjon).
Men det er et Awsome Spill Men San Andreas e litt bedre. Dekkan Burde Lage GTA V 💵Til mobil📲📲 Det er det beste til nå👍👍 Men vice city Funker det og. FLOTT JOBB👍👍
Drit bh sist det ned
morsomt spill, flott graffi s, men vanskelig å slå, og ikke like morsomt uten juksekoder eller tastatur for det.
Etter å ha lagret, avvery *friendly* persontet appen og åpnet den igjen litt senere forsvant kontrollene, så skuffende at jeg var spent på å spille denne perlen igjen
BH-søl
Jeg ville ikke lagt igjen noen flere grafiske alternativer. Øk trekkavstanden mye mer.
Bra spill, men et par oppdrag i Jeg fikk en feil der den automatisk zoomer nederst på skjermen og jeg kan ikke se knappene, vær så snill. Flott spill, virkelig nostalgisk
Hyppige krasjer er virkelig trege og rotete kontroller
For å få mest mulig ut av dette trenger du en kontroller. Kan spilles med berøringskontroller, men det ville vært frustrerende.
Grand Theft Auto: Vice City Arkade vbs
Vice City er et bra spill med noen fantastiske lydspor, men jeg kunne aldri komme meg inn i dette spillet, men hvis du liker et scarface-spill satt på 80-tallet, er dette et bra spill for deg
Virkelig dårlig mobilversjon. Mange manglende funksjoner fra konsollversjoner og umulig å kontrollere. Jeg vil ha tilbakebetaling!
Grand Theft Auto: Vice City Spillehall sqd
Utmerket bruk av lisensiert musikk, de har fanget stemningen de var ute etter. Kontrollene er seriøst tøffe, og få om noen av feilene i spillet har blitt løst. Likevel ville dette vært en 4-stjerners, bortsett fra at oppdraget med RC-flyet er blant de verste spillopplevelsene jeg noen gang har hatt i 35+ år med spilling. Jeg vil heller ha edderkopper i baken enn noen gang å spille det oppdraget igjen. Jeg vil heller spille E.T. på 2600. Srsly.
Et virkelig utrolig spill som er utrolig tilgjengelig på en telefon nå. Fra det jeg har erfart, er alle aspekter av det originale produktet til stede. Grafikken er veldig bra for å spilles av på en telefon uten merkbar forsinkelse eller feil. Hvis noen ville ha fortalt oss for 18 år siden da vi koblet til Playstation 2-ene at vi skulle spille spillet på en mobiltelefon nå, ville hodene våre ha eksplodert. Fantastisk arbeid!
Bra spill, men jeg har et problem med kontrollene i går da jeg tok med spillet, fungerte kontrollene, men i dag er det et problem jeg kan bare bevege meg jeg kan ikke gå inn i en bil og jeg kan ikke engang se helsenummeret mitt dette er et problem i spillet nå, jeg vet ikke om jeg kan fikse det, men jeg vil prøve om det kan fikses, så vil jeg skrive om anmeldelsen med den totale poengsummen igjen. Jeg vil prøve å fikse spillet
Faktisk er dette spillet veldig irriterende😠😠 du har vanskelige måter å installere det på og dårlig grafikk jeg kommanderer til hver enkelt bør ikke kjøpe dette spillet veldig irriterende 😠
norwegian.txt - Amazon S3
Grand Theft Auto: Vice City – Apper på Google Play
Jeg endte opp med å kjøpe dette spillet fordi jeg er en stor GTA-fan, grafikken er fantastisk, akkurat som den jeg pleide å spille på min Playstation. Så ble telefonen min slettet, jeg mistet alt, inkludert dette spillet. Jeg lastet det ned igjen, spent på å spille det igjen, det laster, lar meg gjenoppta spillet eller starte et nytt spill..... Men så sparker DET MEG UT AV SPILLET. Det gjør det kontinuerlig.. DETTE SPILLET ER EN SVINDEL. IKKE KJØP DET, DU KAN BARE KASTE BARE DINE JÆVEL PENGENE DINE!!!!!!
PC-en min pleide å slite med å spille dette, men nå er den på telefonen min. Takk rockstar for at du PORTERte hele spillet til mobiltelefoner. Andre utviklere ville bare gjøre om spillet sitt til mobilversjoner, men det er ikke det samme lenger. Jeg mener har du sett Resident evil 4 på mobil? Æsj. Vice city er fortsatt Vice City på mobil!
Her var det ingenting å utsette på noenting. Moderat vekst, moderat grafikk og medium handling.. verdt et forsøk mtp lagring og grafikk